lørdag 26. januar 2008

Endelig!

Duracell og Liane har fått egen side!

Her er jeg og Duracell - kun 3 uker gammel

Det skal stå mye fint og morsomt om dem her.

Vi gleder oss til å komme igang med trening, og med sprangstevner og utstitstillinger.
Vi går en fin og spennende tid i møte, og håper på å gjøre det så bra som mulig.

Diggelo Diggelei av Badiras (duracell) er en nydelig golden retriver som er etter Deesides Morning Mist (kaja) og A mi manera (arjo) som også er Nuch (norsk utstillings champion)

Her er jeg og mine hundevenner: Eva, Turid og Fie.

Duracell er cremefarget og har et nydelig hode og utrykk, hun er aktiv (som kallenavnet sier!)
og en liten golden.

Liane er en mecklenburger på ca. 1.68m (altså en hest) som er spranghest. Hun er mørk brun og en hvit stjerne i panna. Hun har hoppet som høyeste hinder 1.30m med meg. og hun har kapsitet til mer. Hennes far er Lonely Boy etter Langraf. Mammaen er etter Gonzo (for dere som kan litt om hest!)

Liane er 6 år i 08 og er godt jobbet med fra før jeg fikk hun. Jeg fikk hun i august 07 men har ikke startet noe enda. Har startet mye med mine forige hester.

Her er jeg på Gregor som jeg solgte i høst.


Another Tempel og jeg vi rei NM 2006 i melsom dette er solør:)

Ingen kommentarer: