torsdag 31. januar 2008

Hei igjen!

"Duracell snakker"

Hei! det er koselig at dere skriver til meg slik at jeg kan skrive tilbake:)
Jeg har kjedet livet av meg i dag. Det har regnet i hele dag så jeg har omtrent bare vert inne, jeg har herpetisert litt sko og stjelt pølser fra bordet og gjort fra meg inne. (Jeg har vert en liten djevel:)


Jeg syns det er dårlig gjort at været skal vere som det er nå!

matmor ble blåst over ende i dag da hun var i stallen, og hestene fikk fri men hun maserte hver hest en time så Liane nesten sovna.

Men NÅ må jeg tisse så før jeg gjør i buksa må jeg nokk logge av!

Å nei muttern ser at jeg sitter på dataen nå får jeg kjeft!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann Duracell!!
Åssen står det til med deg?
Tenker du har det kjempebra hos Pernille og hestene. Jeg møtte foresten en hest her om dagen,og jeg løp rett bak bena på den. Mamsen sa at det ikke var spesiellt lurt,men det vet vel du alt om. Så hestevant som du er. Du vet det er en stund siden jeg var med Pernille å så på hestene. Men jeg er i allefall ikke redd dem. Kanskje vi ser deg snart,det hadde vært gøy.
Nuss nuss fra Thomas

Anonym sa...

Hallo Dura!

Kjempe kult å være i kennelen sammen med deg i dag altså :-) Det blir så utrolig super kjedelig når bare de voksne er der. Puhh...
Syns det er skrekkelig lenge siden du har skrevet litt i bloggen her. Er det kanskje Arjo som har okkupert tastaturet??? Vet han er skikkelig hekta på sånn fly-simulator-greier. Du får bare sette deg ved siden av han og bjeffe... alt det du kan med den lille fine stemmen din. DA tenker jeg at han kanskje forsvinner!
Håper vi sees snart igjen da lillesøstra mi :-D

Stor våt smask fra Charlin

Anonym sa...

Heisann!
Jeg har vært litt treig nå for tiden med og skrive. Dere har vell sikkert også hatt det gøy i snøen i år, men den varte jo ikke akkurat så velldig lenge heller men. Jeg og Cedric har vært i trysil og lagd snøhule og gravd store hull i snøen. Da skal jeg si deg man får brukt potene sine altså. Så nå får dere ha det fint videre da så kansje vi sees en gang.
Stor smask og øreriv i fra Ludo